Cum vine primavara, cum incep si targurile expozitionale de frumusete. Dintotdeauna am fost un fan declar al acestora si desi mereu am scris articole despre targurile la care particip si de ce particip, astazi vreau sa va povestesc de ce cred in campania celor de la #Cosmobeauty, CARE SE NUMESTE #INAPOILAOFFLINE.

Pentru cei care inca nu stiti, Cosmobeauty este una dintre cele mai vechi expozitii, imediat dupa Romexpo, fiind considerata expozitia primaverii, cu 11 editii la activ, numeroase activari in zona de beauty , show-uri, demonstratii si de seminarii.

Anul acesta ei au lansat un hashtag care se numeste #INAPOILAOFFLINE. Un hashtag care spune atat de multe despre noi ca specialisti si mai ales ca oameni. AVEM NEVOIE sa fim si offline, nu numai online. OAMENII AU NEVOIE DE OAMENI.

De ce voi iubi intotdeauna targurile expozitionale? Pentru ca e locul in care se intampla magia. Unde zeci de expozanti, de cele mai multe ori competitori directi, isi dau mana, se saluta si socializeaza pentru noi proiecte, traiesc 3 zile aceeasi experienta, experienta care de cele mai multe ori ii leaga. La targurile expozitionale am pus la cale cel putin 3 new business si colaborari cu oamenii care pana atunci imi era competitori. De ce? Pentru ca indiferent de comunicarea din online, de instastory, hashtags, likes, comments, shares, chats, NIMIC NU SE COMPARA CU VORBA SPUSA FATA IN FATA SI PRIVITUL IN OCHI. Nimic, credeti-ma.

Ca om, faptul ca pot socializa, ca ies din sfera nebuna a online-lui, ma ajuta mai intai sufleteste si mai apoi mental. Ca business owner, faptul ca pot explica despre produsele mele MAI MULT DECAT poate explica o poza si un text pe facebook sau un link de site, faptul ca pot arata in direct calitatea genelor mele, a produselor din portofoliu, este extrem de important.

Ma pun si in pielea vizitatorului. Vizitator care nu ar trebui sa vina pentru OFERTE, ca stim bine ca oferte mai gasim si in online, ci pentru TESTARE, PENTRU FEELING, PENTRU INTERACTIUNE, PENTRU SFATURI ONE TO ONE, PENTRU un vibe pe care numai intr-un eveniment mare pot sa il simti. Un vibe ca INDUSTRIA E FRUMOASA, DIN ORICE UNGHI AI PRIVI-O si ca e misto rau de tot ca tu ca specialist te afli in ea.

E un respect enorm pe care brandurile il ofera consumatorului prin prezenta lui in offline. Si asta se citeste de la desfasurarea de forte pe care o realizeaza la fiecare expozitie, pana la mici detalii precum pliantul pe care ti-l da in mana, care a costat bani, timp, munca si dedicare.

De fapt, EXPOZITIA transmite in mod direct mesajul ca BRANDULUI ii pasa de consumator. Iese din zona de online si merge in offline, cu oameni, cu standuri, cu produse, cu oferte, cu demonstratii gratuite, se aseaza practic pe o tava din care consumatorul se serveste ca la un bufet suedez si pune in farfurie TOT CE VREA.

Inapoi înOFFLINE e poate mesajul care ar trebui sa ne dea de gandit. Eu va astept, ca in fiecare an, la Cosmobeauty SI ALTE TARGURI DE PROFIL, pentru ca e cool si pentru ca oamenii au nevoie de oameni.

Pe curand a voastra,

Andra

on 0