Traim perioada recomandarilor. Eu recomand, tu recomanzi, el recomanda, noi recomandam, voi recomandati, ei recomanda. Un intreg verb este conjugat la o simpla aruncare de privire in newsfeedul de facebook. Problema mea e alta, oare cate dintre recomandari sunt cu adevarat avizate?

Ne dam cu parerea despre orice. De la ceaiul baut de dimineata, pana la perna pe care ne punem capul, noaptea la culcare. Si asta e bine. Asta inseamna ca piata a ajuns in acel punct in care lucrurile trebuie sa fie transparente si comunicate direct. Nimic care sa ma deranjeze pana acum. Dar ce facem cand la unele situatii, acolo unde ar conta numai parerile avizate, apar 100 de recomandari neavizate. De oameni care doar au incercat, dar nu au nimic in spate. Sa fii consumator nu inseamna neaparat ca esti si specialist in produsul/serviciul consumat.

Vad adesea oameni care se iau la cearta, intervin cu comentarii rautacioase sau pur si simplu jignesc parerea celor care au un background in spate, doar PENTRU CA SE POATE. Doar pentru ca e o tara libera, doar pentru ca internetul ne permite. Dar bunul simt? Respectul? Astea unde le lasam? Uitam sa fim ancorati in realitate SI SA-I DAM CEZARULUI CE E AL CEZARULUI. Sa mai si gandim “bai, daca tipa asta face x lucruri, e implicata in y situatii, a facut z evenimente, inseamna ca un minim de exeperienta are si inseamna ca E POSIBIL sa stie mai bine decat mine de data aceasta. Ia sa ma gandesc eu de doua ori inainte sa arunc cu niste cuvinte”. 

EXCLUS. NIMENI NU MAI GANDESTE ASA.

Un om cu mai multa stiinta intr-un anumit domeniu poate sa recomande in urma unor ani de exeprienta, cazuri intalnite, facand o medie a tot ce a auzit. Un om normal nu poate decat sa recomande in urma propriei sale experiente (si asta ar trebui sa mentioneze inainte de toate).

Recomandarile absurde si fara noima sunt peste tot, nu numai in makeup. Si de fapt asta mi se pare cel mai trist.

Pe curand,

A voastra,

Andra

on 0